torstai 25. kesäkuuta 2015

Hevoset sydämessäni ja kankaissa

Hevoset ovat minulle tärkeitä. Ratsastus ja hevosten kanssa puuhailu antaa minulle ja mielelleni rentoutusta, liikuntaa ja terapiaa. Ne ovat tärkeä osa arkeani. Kaunis ja sielukas hevonen hivelee myös visuaalisesti minun silmiäni ja hevonen on laukannut myös minun suunnittelemissani kuoseissa.
Viime vuoden ajan ratsastin Roxyn kanssa
Tällä viikolla olen saanut intensiivisesti ratsastaa joka päivä. Olen ollut kurssilla Harmoniatallilla, jossa ratsastuksen lisäksi on tutustuttu pilatekseen. Kehonhallinta pilatesharjoituksissa ja ratsastuksessa on opettanut paljon uutta omasta kehosta ja sen kuuntelemisesta. Opettajana kurssilla on taitava opettaja, fysioterapeutti ja ratsastuksenopettaja Heidi Salonen. Ihana viikko!

Kaisa, iso ja viisas tamma, tallin hevoslauman johtaja
Harmoniatallilla hevoset ja ponit elävät pihattoelämää isossa laumassa.




































Muutama vuosi takaperin kuvailin paljon hevosia kesäaikaan. Nämä alla olevat kuvat on kuvattu lähitallin laitumella. Monet näistä hevosista ovat myös tuttuja ratsastuskavereita.








Tämä Eurokankaan muutama vuosi sitten julkaisema Heposet kuosi on syntynyt kimon Poseidon ponin innoittamana. Poseidonia kuvasin talvella ja sain tallennuttua hevosen liikkeitä varsin ihanasti. Niitä kuvia saatan julkaista joskus talvella.

Myos Reipastuotteelle suunnittelemassani Heppa-kuosissa on hevonen pääosassa. Pikkuisten ja vähän isompienkin hevostyttöjen suosikkeja.

Reipastuotteen heppareput hevosmessuilla Tampereella

























Hevosia varmasti nähdään blogissani jatkossakin. Niin tärkeä osa elämääni on tuo ihana, kaunis, iso hevonen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti